niedziela, 2 grudnia 2012

Lakiery, paznokcie (wzory,sposób)


                                                 

                   Hej ;*
Wczoraj obiecałam wam, że dzisiaj napiszę, a także pokaże jakie lakiery używam do paznokci i jak można te nasze paznokcie malować (wzory,sposób). Ja mam lakiery koloru i firm :

- CORAL prosilk - biały :

źródło: google  
Ten lakier to super trwała, ochrona emalia do paznokci. Dzięki zawartości PROSILK - kompleksu aktywnych składników wzbogaconych o proteiny jedwabiu, emalia doskonale nawilża i pielęgnuje paznokcie, chroniąc je przed promieniowaniem UV.

- wibo Express growth - błękitny :



                          
źródło google
Lakier z zaawansowaną multi - witaminą formułą wspomagający wzrost paznokcia.

wibo Express growth - bezbarwny :                                                                 
    
źródło google 
 Vipera cosmtics :

źródło google  
   Jeśli chodzi o lakiery do paznokci to na dziś już koniec.
Niestety już jutro jest poniedziałek i trzeba iść do szkoły, a ja muszę nauczyć się z  biologii, matematyki i j.polskiego. Ale dzisiaj spróbuje namówić Weronikę czyli Licorice żebyśmy jutro lub pojutrze dodały nasze zdjęcia na tego bloga ;* To ja idę się uczyć .!
Buziaki ;***

Ola                                  


                                                                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz