poniedziałek, 3 grudnia 2012

Życzenia Mikołajkowe

                                                                   Cześć kochani ;*

Przed chwilą wróciłam ze szkoły i jadę do Wrocławia na lotnisko, ponieważ muszę z mamą odebrać kogoś z mojej rodziny, ale to nie waże ..! Chciałabym wam tylko złożyć najlepsze mikołajkowe życzenia :

                   Kochani 6 grudnia jak już z pewnością wiecie, Święty Mikołaj chodzi do was po świecie. I niesie swój worek ciężki niezmordowanie żeby każde grzeczne dziecko swój prezent dostało i cieszyło się z Mikołajek. Dla Karolinki ma piłeczkę, dla Mateuszka sanki, a dla Kasi laleczkę. Dla Dawidka ma samochodzik i krzesełko, a Sebastiankowi przyniesie czerwone rękawiczki i żółty szalik, ale uwierzcie mi kochani że ta lista jest bardzo długa bo Mikołaj ma dla was wór prezentów. 
Dlatego życzę wam w tym dniu dużo prezentów, słodyczy i radości, żebyście mieli uśmiech na twarzy, a także abyście też nie tylko sobie zrobili przyjemność ale też komuś. 

Mam nadzieję że moje życzenia Mikołajkowe wam się spodobały żeby mniej więcej było tak jak tu ;**
Buziaki ;**

Ola


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz